Ahad, 1 April 2012

Khairul Fahmi Che Mat bakal jadi model Minyak Wangi SimplySiti

Zon Artis - Wah! nampaknya Khairul Fahmi Che Mat yang selalu dilanda kontroversi ni bakal menceburkan diri dalam bidang hiburan pula selepas ni.. Khairul Fahmi dengarnya bakal menjadi model bagi iklan minyak wangi terbaru keluaran SimplySiti.. Rasanya mungkin itu langkah pertama Khairul Fahmi untuk berjinak-jinak dalam industri hiburan kat Malaysia ni kan..

Seperti yang ramai sudah tahu, sebelum ini Khairul Fahmi ada berjumpa dengan Dato’ Siti Nurhaliza seperti yang diwar-warkan didalam account Twitter Khairul Fahmi sendiri.. Rupa-rupanya perjumpaan itu adalah untuk membincangkan mengenai perancangan tersebut.. wah! tak sabar nak tengok Khairul Fahmi jadi model minyak wangi SimplySiti kan…






Eau de Parfum Simplysiti

Untuk pengetahuan korang, Eau de Parfum Simplysiti ni ada 3 jenis bauan yang berbeza, antaranya ialah Pure, Memoir dan Precious… ketiga-tiga jenis minyak wangi ni sudahpun berada dipasaran dengan harga RM69.90 untuk 50ml.. Dan minyak wangi SimplySiti ni akan dilancarkan secara rasmi pada bulan April depan..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | ewa network review