Ahad, 1 April 2012

Abby Abadi bernekad untuk terus Bertudung

Zon Artis - Seorang lagi artis wanita kita telah berhijrah ke jalan yang lebih di redhai.. Abby Abadi dengarnya telah mengambil keputusan untuk bertudung setelah sekembalinya Abby daripada mengejakan umrah pada 26 Mac yang lalu.. Menurut Abby, Niatnya untuk bertudung sudah lama ada.. cuma Abby takut jika dia mengalami situasi sekejap pakai tudung sekejap tak pakai tudung.. Jadi semasa Abby menunaikan umrah, Abby telah bernekad di depan kaabah untuk bertudung sekembalinya dia ke malaysia nanti..




    “Takut juga kalau terjadi senario sekejap pakai dan sekejap buka tudung. Alhamdulillah, dua hari sebelum kembali ke Kuala Lumpur, di depan Kaabah saya nekad untuk bertudung sekaligus berdoa semoga Tuhan tetapkan iman saya untuk kekal begini. Saya juga berharap perubahan ini tidak akan menjadi masalah atau beban buat orang sekeliling. Apatah lagi hal bertudung ini sering diperkotak-katikkan, terutama apabila ia membabitkan individu yang memilih kerjaya seni untuk mencari rezeki.”

MyGosip ucapkan tahniah buat Abby dengan perubahan ni.. semoga segala urusan Abby selepas ini dipermudahkan dan diberkati olehnya..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | ewa network review