Ahad, 1 April 2012

Fouziah Gous sudah bersedia kahwin Datuk Seri berstatus duda?

Zon Artis - Lama tak dengar cerita mengenai Fouziah Gous kan.. tetiba je keluar cerita yang Fouziah Gous sekarang tengah intim dengan seorang ahli korporat yang bergelar Datuk Seri berstatus duda.. Fouziah Gous melalui Mstar telah mengaku yang dia memang sedang intim dengan Datuk seri tu beberapa bulan yang lepas walaupun Fouziah Gous sudah mengenalinya beberapa tahun yang lalu.. kira cinta baru nak berputik la ni kan…


Tambah Fouziah Gous lagi, beliau sudah bersedia untuk berkahwin dengan lelaki misteri tu jika sudah tertulis lelaki itu adalah jodohnya…

    “Hati saya mula terbuka untuk rapat dengannya selepas melihat ketulusan dan kesungguhan dia untuk berkawan dengan saya.. Malah, dia yang kebetulan rakan niaga abang saya ada menyuarakan hasratnya kepada abang untuk melamar saya.”

    “Umur saya makin meningkat dan sudah bosan kerana selama ini kurang bergaul dan berkawan dengan lelaki.. Berilah peluang kepada saya untuk berkawan dan mengenali lelaki. Bagi kami berkawan dulu, jika jodoh tertulis dengan dia saya sudah bersedia untuk berkahwin.” Mstar

Wah!.. siapa lah Datuk seri berstatus duda yang intim dengan Fouziah Gous ni kan.. bertuah la badan.. Apa-apa pun MyGosip harap hubungan Fouziah Gous dan Datuk seri ni berakhir ke jinjang pelamin hendaknya..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | ewa network review